RSS

SERONOKNYA BERSHAKLEE, BUKAN SETAKAT DAPAT $$$ MALAH LEBIH DARI ITU..


SERONOKNYA BERSHAKLEE..

Pernah ada orang tanya,  Kenapa nak susah2 buat part time jual Shaklee? Gaji cikgu masih tak cukup ke??
Haha..rasa nak tergelak pun ada..takpe saya tak salahkan orang tu..memang berbeza pemikiran orang yang ada ‘PASSION’ dengan yg takde ‘PASSION’.

Kalau anggapan orang untuk saya buat bisnes Shaklee sbb nak tambah income haha ternyata salah sama sekali! Income tambahan itu satu bonus bagi bagi saya, tapi saya mahu lebih dari itu..TARGET JANGKA PANJANG SAYA adalah saya nak R***** INSYAALLAH ONE DAY..Sebab saya mahu lebih masa untuk keluarga. Kerjaya guru sekarang ini yg saya enjoy sbb dpt mendidik anak bangsa. Sangat suka bila anak2 didik Berjaya. Tapi selebihnya saya tak mendapat kepuasan dalam hidup. Kurang gemar diri ‘terpaksa’ menjadi YANG MENURUT PERINTAH pun iye jugak. Sesape yg bergelar guru tahulah bebanan kerja guru sekarang macam mana...tp saya sekarang jauh positif banding dulu (sejak join Shaklee)..bukan nk lari dri tugas guru tapi saya inginkan lebih banyak masa bersama keluarga, mahu didik anak sendiri dan berbakti pada suami..

Memang jujurnya saya dah merasa income bulanan 3-4 angka bersama Shaklee.dah rasa naik turun dalam bisnes. Tapi as long berusaha sekarang paling kurang pun 3 angka bulan2. Memang Alhamdulillah takat ni tiada masalah ekonomi. Hidup Alhamdulillah cukup (tapi janganla boros)…kalau baru2 ni saya pelik kawan2 cikgu menunggu2 tunggakan gaji. Saya tak tahu langsung pun tunggakan gaji macam mana. Sebab saya jenis terima je gaji bulan2. Last2 baru saya tahu memang kami gurru2 sabk gaji tertunggak. Hahaha. Rupe2nya gaji saya juga ada tunggakan.. Alhamdulillah mungkin sebab saya tak rasa masalah kekangan kewangan tu sebab tu tak tahu dan tak ambik kisah pun pasal tunggakan gaji….

Saya suka sebab saya bisnes secara online je..offline dgn cara edar flyers dan citer sharing2 kebaikan Shaklee dgn kawan2.kemudian orang dtg beli.seronok. tak rasa terbeban pun…
Saya lebih berdisiplin sebab ada target untuk hari2, minggu2 dan bulanan..
Dan paling seronok saya ada coach dlm bisnes ini…coach yg ajar bukan setakat marketing Shaklee tapi juga amalan2 rohani…ini yg mengikat hati saya dengan Shaklee..majoriti secara online je..tak susah pun..senang je..

Master2 Shaklee kami terdiri dari wanita2 hebat yg dulunya bekerjaya dan sekarang majority dan berhenti dan focus on Shaklee disamping menjadi suri rumah sepenuh masa…keje ngadap laptop dan boleh buat keje2 rumah, jaga anak, memasak dengan senang hati. Anda tak mahu ke??Saya sangat jeles dengan mereka dan mahu menjadi seperti mereka. Income mereka maintain 5 angka. 6 angka pun dah ramai..dahsyat kan suri rumah 5, 6 angka.

So anda tak mahu ke??Dok rumah jana income 5-6 angka sebulan. Sebulan tau bukan jumlah setahun.
Jika mahu jom kita sama2 MENJADI INSAN BIASA YANG HIDUP LUAR BIASA..
HIDUP UNTUK MEMBERI..
LAGI BANYAK ANDA MEMBERI, LAGI BANYAK ANDA MENERIMA..
JANGAN RISAU BIMBINGAN DISEDIAKAN UNTUK COACH ANDA MENUJU KEJAYAAN..
Oh ya…saya baru sahaja sempat menghadiri MAGIC AURA JUTAWAN SHAKLEE DI MELAKA BARU2 INI…

Ada ruangan FORUM DI MANA SAYA DIPILIH SEBAGAI SALAH SEORANG PANELNYA…
Terkejut juga dapat  undangan tapi saya ok je ke positif sharing yang positif dari Shaklee, sejak saya bersama Shaklee banyak manfaat positif saya dapat..bukan setakat CASH tapi lebih dari itu…J
Jom layan Picture2 kami..

Barisan peserta2 kursus yang ramai hadir..

Barisan Master2 Shaklee yang hebat!

Forum : Salah seorang panelnya 'saya'. ;-))

Ucapan Presidential Master Shaklee kak cery

Sharing forum dari bapak2

Sharing dari my sifu Master Alin Tajuk "Takluk Ketakutan Anda"

With my sifu Master Azlin. Ni baru kali ketiga kami ketemu face to face. selebihnya coaching(saya menuntut ilmu) via online (fb, grup, emel) and whatsapp je. sangat mudah. jalan kejayaan sentiasa terbuka jika anda mahu!

Macam mana??
Berminat untuk join saya menjana income 2-3-4 malah 5-6 angka juga tidak mustahil!
Bimbingan online dan offline disediakan
walau anda jauh coaching boleh melalui online sahaja.
mudah dan menjimatkan masa:-))

Jika anda mahu menjadi INSAN BIASA YANG HIDUP LUAR BIASA,
jangan segan2 untuk hubungi saya Atfina Abdullah (Pengedar sah Shaklee)
sms/whatsapp 0126979844
FB: Atfina Abdullah
FB Page: Gedung Supplemen Anda

Bersama kita menuju KEJAYAAN!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment