RSS

ESP YANG SUPERB!!

Assalamua'laikum..
terima kasih kpd yg sudi singgah dan membaca post di sini..dan jangan lupe beli ye.hehe

Ni mamaumar nak share 1 of da product yg kira killer jugakla di kalangan produk2 shaklee yg lain..bukan killer membunuh ye. tapi killer sbb ia terhangat dan menjadi rebutan ramai..ok produk ni dinamakan Energizing Soy Protein. Ini adalah protein soya yang diperbuat dengan cara penjagaan kualiti yang rapi..ada banyak pendapat mengatakan kesan pengambilan soya yang tidak bagus..suatu ketika dahulu saya juga berfikiran begitu setelah dimomokkan dengan info2 sebegitu..namun begitu, perlulah difahami terdapat beberapa ciri untuk mengenalpasti sama ada soya itu bagus atau pun tidak..yang pasti ESP adalah soya yang diperbuat dengan menjaga kualiti, standard dan memberikan sumber protein, kalsium dan lain2 vitamin perlu untuk tubuh badan.

Nak tahu apa yang BEST sangat tentang ESP dan perbezaan nya dengan brand lain??

Article from University of michigan medical school - kalau nak ambil protein supplement, kena pastikan ia mengandungi kesemua 9 nutrient penting amino acid dan kesemua 9 komponen ni tidak dihasilkan oleh tubuh. Dan kesemua sembilan ni mmg ada listed kat ESP.


ESP juga merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol, dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya. 
  • Tumbuhan berprotein yang BERKUALITI TINGGI dengan kandungan 14 GRAM PROTEIN SOYA sihat dan 500mg KALSIUM bagi setiap hidangan.
  • Membantu MENGEKALKAN KEPEJALAN OTOT.
  • GLISEMIK RENDAH yang dapat MEMBANTU MENGEKALKAN PARAS GULA dalam darah yang NORMAL.
  • Membantu MENYOKONG SISTEM IMUN, mengekalkan TAHAP KOLESTROL NORMAL dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat.

dan... yang paling
SPECIAL SANGAT ESP SHAKLEE ni ialah:
  • AIR DIGUNAKAN UNTUK MENCUCI bagi mengekalkan bahan penting seperti isoflavones, genistein dan daidzein juga menyediakan anda dengan kebaikan keseluruhan soya.
  • Non-GMO (TIDAK DIUBAHSUAI SECARA GENETIK) protin berasaskan tumbuhan yang memastikan yang kacang soya kami bebas daripada kacang soya yang diubahsuai secara genetik.
so kesimpulannya ESP soya shaklee BERBEZA daripada soya biasa tau !!   

SEBAB ia bukan sekadar one of the best milk booster
malah macam2 lagi boleh dapat dengan ESP ni...
 
 Nak KURUS cari ESP.. 
 Nak GEBU cari ESP..
 Nak ANJAL cari ESP..
♥ 
Nak KULIT CUN muda remaja cari ESP..
 Nak Sihat Cari ESP..
 Nak kenyang cari ESP..
 Nak Bertenaga Cari ESP..

HIGH QUALITY ESP-Sumber flyer Shaklee Malaysia (klik gambar untuk lebih jelas)


testimoni mamaumar sendiri minum ESP ni di sepanjang penyusuan dengan Umar memang sangat membantu. sebelum ke sekolah, tak sempat sarapan minum ESP rasa kenyang sampai tengahhari, badaN pun rasa bertenaga dan pernah juga minum pagi terus rasa bengkak susu dan terpaksa pumping awal dari jadual pumping biasa. so ia lebih kurang macam milk booster.

berminat??nak harga istimewa kontek bawah ye:-)
Mamaumar@Fina
♥ Id Shaklee : 854919♥ Call.SMS. :: 012-6979844
♥ Email: mujahidcerdik@gmail.com

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment