RSS

EXAM OH EXAM…BEBERAPA HARI JE LAGI SPM…JOM TINGKATKAN IQ DAN HAFALAN DENGAN SET IQ STUDENT!!

EXAM...OH..EXAM....

Di bawah terdapat 3 supplemen untuk membantu memperkuatkan daya ingatan, hafalan dan memberikan tenaga untuk student2 yang bakal menghadapi peperiksaan..

OMEGA GUARD SHAKLEE



Minyak ikan terbaik dunia.
Shaklee Omega Guard diekstrak dari ikan air laut (sardine, mackerel, herring, anchovies) di perairan Negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan. Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Berbanding dengan produk Omega lain di pasaran, Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.  Satu sajian Omega Guard membekalkan 905mg asid-lemak Omega-3 EPA dan DHA.

Kebanyakan pengusaha2 kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan, akan tetapi kaedah ini bukan hanya akan memusnahkan sesetengah nutrient, malah tidak boleh menapis kandungan logam yang mebahayakan kesihatan.

Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan Omega Guard. Ia dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietary tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak Omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi sementara menyingkirkan bahan-berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenic, cadmium, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl-merupakan bahan kimia industry yang sangat toksik).

MANFAAT OMEGA GUARD KEPADA PELAJAR ANTARANYA;

~MEMBANTU TUMBESARAN DAN PERKEMBANGAN OTAK dan MEMBANTU PERKEMBANGAN MEMORI-DHA adalah nutrient utama untuk otak, sistem saraf dan retina. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah penyakit Alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran & mencegah migraine.

~MENCEGAH INSOMNIA DAN MEMBANTU MENGURANGKAN TEKANAN- Kajian telah membuktikan bahawa EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental, termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan (anxiety), neurasthenia, insomnia, autism, kanak2 hiperaktif dan penyakit schizophrenia.

~MENINGKATKAN SISTEM IMUN DAN MENYIHATKAN PARU2 – mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, psoriasis, demam hay, bronchitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (system-lupus-erythematosus) dan penyakit buah pinggang.


LECITHIN





Salah satu opsyen jika tidak mengambil Omega Guard. Anda boleh consume lecithin untuk mendapat khasiatnya antaranya untuk meningkatkan kemampuan iQ. Ini kerana Shaklee Lecithin lebih murah berbanding Omega Guard. Namun begitu, dari segi keberkesanan, Omega Guard berfungsi lebih cepat berbanding Lecithin terutama dalam proses membakar lemak. Namun begitu, adalah berbaloi untuk mereka yang kekurangan bajet untuk consume Lecithin.

MANFAAT LECITHIN KEPADA PELAJAR ANTARANYA;

~MENINGKATKAN DAYA INGATAN DAN MERINGANKAN STRESS – mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress.

~MERINGANKAN SEMBELIT – Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembapkan usus dan meleraikan toksin didalam usus.

~PELANGSINGAN – Menghalang obesity. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.

~MEMPERBAIKI ALERGI – Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung di dalam salur darah, seterusnya mempertingkatkan alergi spt penyakit kulit – dermatitis, dema alergi.

~MENGHALANG TEKANAN DARAH TINGGI – memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosclerosis, menggalakkan peredaran darah.


B-COMPLEX


Para saintis Shaklee telah mencipta asid folik secara semulajadi yang pertama di dunia dengan kadar kebolehserapan yang sangat tinggi dan berkualiti.

MANFAAT B-COMPLEX SHAKLEE KEPADA PELAJAR;

~MENUKAR MAKANAN KEPADA TENAGA – Bantu penghadaman, menukar lemak, karbohidrat dan protein kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan/ kelesuan. Bersesuaian untuk kehidupan pelajar yang perlukan tenaga untuk belajar, ke kelas2 dan lain2.

~MELAWAN TEKANAN – memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.

~SESUAI UNTUK KEGUGURAN RAMBUT DAN RAMBUT BERUBAN – memperbaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut gugur (akibat stress dan persekitaran), beruban dan mengekalkan kesihatan rambut.

~MEREDAKAN SENGGUGUT (BAGI PELAJAR WANITA) – Baik untuk masalah senggugut (PMS), meredakan kerisauan (nak exam), keresahan dan masalah penghadaman, terutamanya mereka yang mengambil ubat hormone dan ubat tahan sakit.

~ MEREDAKAN SAKIT KEPALA, PENING, LEMAH SEMANGAT, KELETIHAN, MIGRAIN, MUNTAH2, MABUK DARAT ATAU LAUT.

~DETOKSIFIKASI – meredakan sebarang alahan



Berikan Yang TERBAIK UNTUK ANAK ANDA ATAU ORANG2 TERSAYANG...

Untuk maklumat lanjut dan HARGA ISTIMEWA,

Sms. Whatsapp Atfina
0126979844
ID Shaklee 854919

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment