RSS

TURUN 20KG??KETAHUI RAHSIANYA...

Assalamua’laikum wbt..
Alhamdulillah diberi kesempatan lagi oleh Allah untuk mengupdate blog. Memang azam saya bermula Jun ini untuk lebih rajin sharing di blog. The more u give, the more u will gain insyaAllah..

Sharing kali ni saya lebih nak berkongsi kisah kegembiraan one of my return customer merangkap ex-student saya. Saya pernah mengajar beliau subjek Sains di Tingkatan 1. Alhamdulillah beliau adalah antara salah seorang pelajar saya yang cemerlang. Beroleh 5A dalam UPSR dan baru2 ini keputusan SPM yang memberangsangkan sehingga melayakkan beliau menjejakkan kaki di Matrikulasi Kuala Pilah.

Ok tutup kisah kecemerlangan pembelajarannya saya sambung dengan kisah beliau yang konsisten makan cadangan Set Kurus Shaklee sehingga BERJAYA TURUN SEHINGGA 20KG! Sungguh...saya agak terkejut tatkala menatap wajahnya di FB yang dikongsi mak saudaranya. Beliau kelihatan kurus dan makin comel! Dan apabila baru2 ini saya bertentang mata face to face dengan beliau memang tersangat gembiralah dengan perubahan fizikal beliau. Bayangkan beliau Berjaya menurunkan berat beliau sebelumnya sebanyak 103 kg menjadi 83kg! Memang lain benarlah figure beliau kini. Mohon maaf saya tak dapat share picturenya di sini atas sebab2 tertentu. Beliau semakin cantik dan comel dengan imej berat badan terbaru. Rahsia beliau, antaranya beliau konsisten mengamalkan cadangan Set Kurus Shaklee yang dicadangkan saya beserta jadual makan dan tips. Nak tahu lebih lanjut jadual makan dan tips mehla beli dengan saya insyaAllah saya akan memberikan panduan memakannya dan tips2 dalam mencapai berat badan idaman.

Ok di bawah cadangan Set Kurus yang saya cadangkan kepada beliau..



Ketiga2 set ini dicadangkan dengan konsep...
BAKAR, DETOKS (BUANG) DAN BINA!

BAKAR LEMAK DENGAN OMEGA GUARD SHAKLEE..


Omega Guard Shaklee


  • Asid lemak Omega-3
  • Mengaktifkan hormon Leptin yang membakar lemak
  • Leptin berperanan menyekat selera makan
  • Membantu mengawal rasa lapar dengan menstabilkan paras gula dalam darah.



DETOKS (BUANG) LEMAK DAN TOKSIN DENGAN ALFAFA COMPLEX..

Alfafa Complex

  •  Membantu menyingkirkan toksin dan lemak berlebihan dalam badan.
  •  Jika di makan sebelum makan, ia memberi rasa kenyang (dapat mengelakkan kita dari makan banyak)
  • Tergolong dalam kumpulan fiber, maka ia juga membantu melawaskan dan beri kenyang lebih lama.
  • Testimoni sideline saya telan 10 biji Alfafa sehari  rasa kenyang dari pagi sampai ke petang.


BINA OTOT BADAN AGAR KURUS DENGAN OTOT CANTIK DENGAN CINCH SHAKE SHAKLEE..

Cinch Shake Shaklee Perasa Cafe Latte
Ada 3 perasa Cinch Shake iaitu Cafe latte, Coklat dan Vanila

  •   Cinch Shake Mix mengandungi serat yang tinggi dan membantu untuk rasa kenyang.
  •   Bukan itu saja, ia mengandungi nutrisi yang lengkap untuk menjaga kesihatan.
  •   Rumusan proprietary-nya diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi isyarat kepada badan supaya memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan.
  • ·  Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot. Pendek kata, berat dengan otot bukan berat dengan lemak. 


Namun begitu, terdapat dua pilihan....

FULL SET KURUS yang memenuhi elemen BAKAR, DETOKS 
DAN BINA.

InsyaAllah akan saya kongsikannya dalam entry akan datang.

Jika berminat dengan Set Kurus di atas boleh hubungi saya seperti di bawah.

Setiap pembelian dari saya, anda akan mendapat Jadual 

Makan supplemen beserta Tips Kurus Istimewa:-)


Untuk Pertanyaan Lanjut,

Hubungi saya

FB: Atfina Abdullah

FbPage: Gedung Supplemen Anda

sms/wasap: 0126979844 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment