RSS

Performance Drink yang Mengujakan!Puasa Lebih Bertenaga, Kurang Lapar, Kurang Haus, Kurang Letih~Testimoni Hebat!


Assalamua’laikum wbt,

Syukur Alhamdulillah..hari ni genap seminggu kita berpuasa di bulan Ramadhan penuh Barokah ini.
Maka seminggu jugalah umat Islam berpesta ibadah bagi merebut harga sebuah pahala yang berlipat kali ganda berbanding dari hari2 biasa. Mudah2han puasa dan ibadah2 kita yang lain di bulan mulia ini mendapat ganjaran yang besar di sisiNya…
amin ya Rabb..

Ok sebenarnya saya sempat update blog hari ini kerana teruja mahu berkongsi testimony saya sendiri bestnya bersahur dengan Performance Drink Shaklee! Ini kerana terasa lain berbanding puasa2 saya di tahun2 lepas yang langsung tidak mengamalkan Performance walaupun dah kenal Shaklee pada masa itu. Yelah tak kenal maka tak cinta, tak cuba macam mana nak tau rasa. Betul tak?
Sejujurnya pagi tadi kami kesiangan. Tinggal 10 minit je waktu2 kecederaan untuk bersahur. Biasanya saya sempat bangun awal, panaskan nasi dan lauk serta siapkan meja. Kejutkan suami. Seterusnya saya bergegas bersolat sunat Tahajud dan lain2 yang sempat sebelum saya bersahur bersama keluarga. Tapi hari ini nikmat bersahur nasi berlauk tu tak dapat pula. Dek kerana dah waktu2 kecederaan saya saya bergegas kejutkan suami dan adik dan kami hanya bersahur 1 shaker Performance Drink dimana 2-3 sudu besar Performance dibancuh bersama air kosong dan di shake! Erm..memang sedap tekak dan menyamankan. Rasa sedap2 oren Performance menerjah anak tekak. Setelah itu, kami sempat minum beberapa teguk air kosong dan saya sempat menjamah 2 keping Crunchy Almond kesukaan. Erm…Alhamdulillah..sempat juga menikmati nikmat bersahur.hehe..Dan hasilnya amazing! Saya dapat rasakan perut rasa lebih selesa (series lebih selesa berbanding jika bersahur berat beserta nasi berlauk), malah saya lebih bertenaga rasa melaksanakan kerja2 rumah di hari minggu ini seperti membasuh pakaian, mencuci dan menyental bilik air, mengemas di samping runtin harian menyusukan anak. Malah sungguh saya rasa lebih bertenaga berbanding bersahur dengan makanan berat.

Kenapa Performance ni sangat sesuai diamalkan masa2 puasa ini??
Performance Drink adalah minuman isotonic yang menyihatkan yang antara fungsinya MENGEKALKAN BENDALIR DALAM BADAN DAN JUGA MEMBERIKAN LEBIH KECERGASAN selepas meminumnya. Oleh itu, semasa puasa ini tubuh badan kita mengalami hidrasi yang mungkin secara berlebihan. Akibatnya badan terasa dehidrat sangat, kehausan yang melampau dan badan terasa lemah lesu akibat kekurangan banyak air. Oleh itu, Performance Drink ini sangat disyorkan diminum di waktu bersahur dan berbuka kerana ia membantu MELAMBATKAN PROSES KEHILANGAN AIR DALAM BADAN seterusnya MEMBERI TENAGA TAMBAHAN LEBIH LAMA KERANA IA TERBUKTI SECARA KLINIKAL DALAM MEMELIHARA PARAS GULA DALAM DARAH YANG PENTING BAGI TENAGA OTOT DAN PARAS BENDALIR YANG PERLU BAGI PENGHIDRATAN YANG WAJAR. 

Dalam erti kata mudahnya, kita ikuti summary FUNGSI PERFROMANCE DRINK TERHADAP PUASA:-)

PERFORMANCE

  • Mengandungi formula Opticarb pilihan ekslusif untuk tenaga yang berpanjangan.
  •  Membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk membantu mencegah penyahidratan
  •  Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan paras bendalir yang perlu bagi penghidratan yang wajar.                                                                                                                                                                                                                                                   Jika anda berminat untuk mendapatkan Performance Drink di bulan2 puasa ini boleh kontek saya seperti di bawah.
  • FB: Atfina Abdullah
  • FbPage: Gedung Supplemen Anda
  • sms/wasap: 0126979844

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment